כושר גופני | GF

כושר גופניכושר גופני – מה מתאים לך?

כולנו רוצים כושר גופני, בין אם בשביל הבריאות ובין אם בשביל הגזרה. עולם הספורט מאפשר לנו מגוון רחב של אפשרויות לשיפור היכולות הגופניות שלנו ועיצוב הגוף, אז מה מתאים לנו? איזו פעילות כושר גופני לבחור, האם עדיף לרוץ או לשחות?

בואו נכנס לכושר גופני

 כל פעילות ספורטיבית שנעשה בצורה תדירה ומסודרת תעלה את רמת הכושר הגופני שלנו, את יכולת סיבולת לב ריאה, וכמובן, את חיטוב הגוף. אך מבין מגוון אפשרויות הספורט העומדות לפנינו, מומלץ כי נבחר בפעילות הספורטיבית אשר תעניק לנו את התוצאות הרצויות, בין אם לצורך ירידה במשקל ובין אם לצורך שיפור היכולת הגופנית וחיזוק עצמות ושרירי הגוף.

כושר גופני – במה לבחור?

פעילות אירובית הינה פעילות אנרגטית במיוחד, אשר בדרך כלל תתלווה אליה מוזיקה קיצבית ותשלב אלמנטים של ריקודים. פעילות אירובית תהייה נהדרת לצורך שריפת שומנים בגוף.

 ספינינג הוא גם סוג של פעילות אירובית והיא למעשה רכיבה על אופנים בצורה מודרכת, היא נהדרת לשריפת שומנים וקלוריות, אך עלולה להיות קשה מידיי לאלו שאינם מתאמנים באופן סדיר. פעילות אירובית מתונה יותר, כמו ריצה, הליכה או רכיבה על אופניים בחוץ תאפשר לנו גם לשרוף שומנים וקלוריות, וגם לחזק את שרירי הגוף. פעילות שכזו, דורשת בדרך כלל משמעת עצמית גבוהה, ועל כן, מומלץ לבצע אותה עם מדריך כושר אישי.

 שחייה, נחשבה מאז ומעולם לפעילות כושר גופני בריאה, אך על מנת שהיא תהייה אפקטיבית לגופינו, יש צורך לדעת לשחות בצורה נכונה, על מנת שלא לפגום בגב או במרפקים.

 אימונים בחדר כושר נחשבים בעשור האחרון לפופולארים במיוחד, וניתן למצוא היום בכל רחוב כמעט מכון כושר, אך גם אימונים בחדר כושר מצריכים אותנו לדעת כיצד לתפעל את המכשירים וכיצד לבצע את סדרת הפעולות אשר יקנו לנו את התוצאות הרצויות. בדרך כלל, פעילות בחדר כושר צריכה להיות מלווה על ידי מאמן כושר אישי, בכדי שיוכל להדריך אתכם ולבנות בעבורכם את תוכנית הכושר, בצורה המתאימה לכם וליכולות הפיזיות שלכם.

אם אתם רוצים להיכנס לכושר גופני בצורה הטובה ביותר, ללמוד את הכלים הנכונים על מנת לשרוף את השומנים והקלוריות, לעצב ולחטב את הגוף, פנו אל המאמנים שלנו עוד היום, ונוכל להרכיב בעבורכם את התרגילים המתאימים לכם על מנת שתכנסו לכושר גופני, בצורה בריאה, מודרכת ואפקטיבית.

ajax
ajax