פעילות גופנית ודיאטה

שאלה של הרבה אנשים האם אפשר להוריד במשקל בלי פעילות אירובית ?

התשובה חד משמעית כן.
אבל יש אבל גדול ירידה במשקל בצורה דרסטית ופתאומית יכולה להיות לפעמים פגיעה בבריאותנו
אכן פעילות גופנית יכולה מאוד לעזור בתהליך ההרזיה מכיוון שהפעילות האירובית מסייעת במקביל לירידה במשקל וגם בסיבולת לב ריאה.

הפעילות הגופנית בשילוב של תזונה נכונה מגביר לנו את שריפת BMR הקלוריות ובמגביל מגדיל את רקמת השריר.
כמו כן בזמן מנוחה קצב חילוף החומרים הבסיסי עולה ובכך גופנו שורף יותר קלוריות, בנוסף הפעילות הגופנית מעניקה לנו סיפוק של רוגע ומפחית לחץ יומיומי , המלצה חמה היא לעסוק בפעילות אנאירובית ופעילות אירובית ובכלל בפעילויות ספורטיביות לפחות 150-250 דקות שבועיות
ותחלקו את הזמנים לפי רצונכם, בשביל להתאמן לא חייבים חדרי כושר מקצועי עם מלא מכשירים אפשר פשוט ללכת בחוץ ולקנות כמה אביזרי כושר לבית בשביל לבצע אימון כוח אופטימלי.

By admin • יוני 25, 2012 • 2:13 pm


הגב למאמר הזה

ajax
ajax