הכנות לקראת תחילת הפעילות הגופנית

כולנו כבר מכירים את התירוצים של רוב האנשים.

"אני רוצה לרדת במשקל"

"אני לא יכול לרכוס את המכנסיים"

"כואב לי הגב"

"אין לי אויר"

"אני מרגיש סחוט"

"אין לי כוח"

"אני צריך להיכנס לכושר"

"אני חייב להתחיל לעסוק בפעילות "

כמה פעמים שמעת הערות אלו ? קרוב לוודאי שגם אותך מטרידה הבעיה, אחרת לא היית קורא כתבה זו…

קיימות שתי דרכים לפתרון הבעיה – הדרך הראשונה הקלה, היא להתפתות לפרסומות באמצעי התקשורת

- עיתונות
- רדיו
- טלוויזיה
- אינטרנט

כולם מצעים אמצעי הרזיה מהירים , כמו דיאטות רעב ודיאטות פלא של גלולות ואבקות , משחות ממיסות שומן , או מכשיר כושר גופני – שעל פי הפרסומות מאמנים את הגוף ללא כל מאמץ מצד המתאמן ובונים גוף חטוב ושרירי. מוצרים אלה עולים בדרך כלל כסף רב, תועלתם היא אפסית (בוודאי לטווח הארוך) ולעיתים אף מסוכנים לבריאות . הדרך השנייה, שאין לה תחליף, מבוססת על אורח חיים פעיל ופעילות גופנית יעודית (מתוכננת), המבוצעת על בסיס עקרונות אימון נכונים. רק בדרך זו תוכל להגשים את מטרות בריאותך, יכולתך הגופנית, איכות חייך, הפחתת משקל הגוף ושיפור הופעתך.

המעבר מחיים ללא פעילות גופנית, עם כושר גופני חלש, לרוב עם עודף משקל ואולי גם בעיות בריאות ורפואיות .

לאורח חיים בריא ופעיל עם דגש על כושר גופני ותזונה נכונה דורש ידע, מחשבה תכנון ובעיקר משמעת עצמית, עקביות והתמדה.

By admin • יוני 29, 2012 • 9:55 pm


הגב למאמר הזה

ajax
ajax